نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3382
-
الف
+

ماجراهای غیرقابل پیش بینی در روزهای بی قراری 2

تاکنون 90 فیصد سری دوم سریال «روزهای بی قراری» فلمبرداری شده است.

سریال «روزهای بی‌قراری 2» به کارگردانی «کاظم معصومی » و تهیه‌کنندگی «امیرحسین شریفی» از نیمه ماه جدی از صدا و سیمای ایران نشر می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، «امیرحسین شریفی» تهیه‌کننده سریال «روزهای بی‌قراری» درپیوند با روند ساخت سری دوم این سریال گفت: داستان فصل اول این سریال به گونه ای بود که به فکر ساخت سری دوم آن افتادیم.

او گفت: در پایان‌ سری اول این سریال دیدیم که کرکتر «سارا» به مشهد می‌رود بنابراین داستان در فصل دوم در مشهد آغاز شد و ما مدتی آنجا ضبط و تصویربرداری داشتیم و پس‌ از آن به تبریز رفتیم و بیشتر قصه در تبریز گذشت، البته قسمت‌هایی نیز در ولایت های اصفهان و تهران ضبط‌ شده است.

این تهیه‌کننده درباره پایان فلمبرداری این سریال اظهار کرد: تاکنون 90 فیصد از فلمبرداری این سریال به اتمام رسیده است و این روزها برای ضبط پلان‌های داخلی در تهران هستیم و تا یک ماه آینده تصویربرداری کار به پایان می‌رسد.

شریفی ادامه داد: در فصل دوم درام به شکلی پیش می‌رود که ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مخاطب نمی‌تواند آن‌ها را حدس بزند لذا امیدوارم تماشاگران نیز در فصل دوم با این اثر ارتباط برقرار کنند.

وی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری مهر زمان نشر سری دوم سریال «روزهای بی قراری» را جدی و دلو سال روان اعلام کرد

در خلاصه داستان فصل دوم «روزهای بی‌قراری» آمده است که «سارا» که از همسرش جداشده، متوجه می‌شود در طفولیت و در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. 

در این فصل نیز علاوه بر حضور بازیگران فصل یک، سارا صوفیانی، مجید واشقانی، سعید نیک‌پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، امیر حق‌بر، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، مهتاج نجومی، صدیق شریف نقش بازی می کنند.

فصل اول این سریال از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر شد.

ب م

نظر شما
ارسال نظر